1. W przypadku niezgodności zamówienia z otrzymanem towarem lub gdy otrzymany towar posiada wady fizyczne (niezgodność ilości, rodzaju bądź uszkodzenie opakowania) Kupujący ma prawo wymiany towaru na właściwy, obniżenia kwoty za otrzymany towar lub odstąpienia od umowy pod warunkiem zgłoszenia niezgodności w terminie 24h od otrzymania zamówienia oraz pod warunkiem, że otrzymany towar nie został uszkodzony lub rozpakowany.
2. Reklamacje można składać poprzez formularz kontaktowy bądź bezpośrednio przez adres mailowy sklep@domowedobroci.pl lub telefonicznie pod nr 25 75 43 190. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 7 dni od otrzymania zgłoszenia. O wyniku reklamacji Kupujący zostanie poinformowany w formie informacji przez pocztę email lub listownie.
3. Nasze produkty spożywcze są produktowane w tradycyjny sposób bez dodatkowych substancji konserwujących bądź sztucznie wydłużających przydatność do spożycia. Z tego powodu nasze produkty posiadają krótszy czas przydatności do spożycia co sprawia, że zwrot towaru bez podania przyczyny lub gdy nie wystąpiły żadne powody do złożenia reklamacji nie jest możliwy. Dokładamy wszelkich starań by nasze produkty przedstawiane w sklepie internetowym wiernie odwzorowywały produkt trafiający do Kupującego, jednakże zdjęcia przedstawiające produkt na stronie mają charakter poglądowy i mogą się różnić od faktycznego wyglądu naszych produktów.
4. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.), Sprzedawca ma prawo odmowy odstąpienia od umowy z Klientem, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, lub w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić.